חבילת לידה – המצרכים הנדרשים לתינוק חדש

לאחר הריון מפרך, תשעה חודשים ארוכים של ציפייה והכנה. לאחר בדיקת מי שפיר ומס' רב של בדיקות הריון אחרות, הגיע זמנו של התינוק להגיח אל העולם. הולדת תינוק מלווה בהתרגשות רבה של ההורים. הזמנה מוקדמת של חבילת לידה תאפשר להורים החדשים ליהנות מההתרגשות הזו עד הסוף מבלי לטרוח ולדאוג לגבי המוצרים הדרושים לתינוק מהיום הראשון שבו הוא הגיח לעולם ונכנס לחיים שלנו. הזמנת חבילה שכוללת בתוכה את כל המוצרים הנחוצים, תכין אתכם לטיפול ברך הנולד בלי לחשוב על מצרכים שחסרים לשם הנוחות האופטימאלית. קיימות חבילות לידה בסיסיות שכוללות את המוצרים הבסיסיים לימים הראשונים וקיימות גם חבילות משודרגות שיספקו את כל מה שנחוץ לאמא ולתינוק בחודשים הראשונים שלהם יחד.

חבילת מוצרים בסיסית

המוצרים הבסיסיים לתינוק הם מיטת תינוק, שידת החתלה עם מגירות, עגלה, מזרן, סט מצעים ומוצרי טיפוח והזנה. חבילת לידה בסיסית כוללת אמבטיה עם מעמד, מד חום לאמבטיה, דפני, שמפו וסבון מיוחדים ללא דמעות, משחת החתלה, מגוונים, קיסמי אוזניים, מסרק קטן, סט חזייה ורגלית לאמא, חיתולים, כמה בקבוקים בגדלים שונים, מברשת מיוחדת לבקבוק, מייבש לבקבוקים ומוצצים, מחיות גרבר, מחלק מנות ומתקן לחימום הבקבוק. החבילה המשודרגת יותר תכיל בנוסף למוצרים הבסיסיים גם מגבת מיוחדת עם פונצ'ו ושלישיית חיתולי פלנל מפנקים, כמה זוגות אוברולים וכובעים מיוחדים לתינוק. כמו גם אביזרי בריאות המיועדים למצב של חוסר ברזל בהריון אותו מגלות אמהות רבות באמצעות בדיקות הריון לאחר תשעה חודשים ארוכים.

ריהוט ואביזרים נוספים לבית ולרכב

במידה ורוכשים חדר תינוקות זה מוזיל את עלותם של כל הרהיטים ומקל על משימת התאמתם זה לזה. בשלב מאוחר יותר ידרשו גם מושבי בטיחות לרכב, טיולון וסלקל. תיקים מיוחדים לעגלות המגיעים עם כיסים רבים במגוון גדלים לנוחות השימוש ומושב מיוחד לאמבטיה יקלו על ההורים הטריים במשימות הטיפול והטיפוח בילד. ברכישת טרמפולינה או נדנדה חשמלית, תבטיחו לעצמכם שהתינוק ייהנה לידכם בעוד אתם עסוקים בעניינים שלכם. סטרליזטור לבקבוקים ובקבוקים בעלי צורה מיוחדת יקלו על משימת ההזנה של הרך הנולד ויקלו על ההורים בשמירה על הסטריליות של כלי האוכל.

שמיכות, ביגוד ואביזרים טקסטיל נוספים

שמיכת פוך ושמיכות מיוחדות לתינוקות בעלות הדפסים או צורות מיוחדות ישדרגו את סביבת השינה של התינוק ויהיו אחראיים על השינה הערבה שלו. מזרנים מיוחדים לתינוק ומנשאים מיוחדים להורים כלולים בתוך קטגוריה זו גם ומבחר המנשאים הקדמיים או האחוריים מאפשר להתאים את המנשא לנוחות ההורים ולנוחיות התינוק. ביגוד תינוקות שעשוי מבדים רכים מיוחדים יבטיח לתינוקכם את המגע הנעים ביותר לעור הרך. אוברולים ובגדי גוף, כובעים וכפפות קטנות לידיים שימנעו שריטות עם הציפורניים. כאן מסתיימת רשימת המוצרים המיוחדים אך בסיסיים לתינוקות שיהפכו את החודשים הראשונים שלו בעולם לנעימים ואת החיים שלכם עם התינוק החדש לקלים.

 

פורסם בקטגוריה כללי, לידה. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>